©2010-2019 rallyfotok.hu All Rights Reserved.

Az oldalon található fotók szabadon letölthetők, de további felhasználásuk más oldalon való megjelentetésük megbeszélés tárgyát képezik.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Bookmarks Share via e-mail Print
A RALLY KÉPESLAPJA
BESZÁMOLÓK
RALLYE KÉPEK
SAJTÓANYAGOK
KEZDŐLAP RALLY FOTÓK 2019 BEST FOTÓK 2015 SAJTÓANYAGOK VERSENYNAPTÁRAK LETÖLTÉSEK LINKEK KACSOLAT

Hatalmas csata Ózdon


Tecnikai problémával indult a V-V Rally Racing Bmw-s párosának, a Szilágyi Patrik - Veres István duónak az ózdi hétvégéje, ám a hibára megtalálták a megoldást és ez nem hátráltatta őket a Steelvent Ózd Rallyn tovább.


A prológ előtt a park ferméből kijövet nem tudtak ötödik sebességet kapcsolni, ez nagyon megilyesztette őket. Szerencsére a hiba nem befolyásolta versenyük kimenetelét és meg tudták nyerni a kategóriájukat.


„A verseny előtt Majoros Peti kicserélt pár bakot az autón, ami után már nem mentünk az autóval. Így másképp állt a váltó és a kaszniban valami behatárolta az ötödikbe való kapcsolást. Sokára jöttünk rá, hogy mi a megoldás, végül egy kalapács segítségével meg tudtunk oldani” – árulta el Szilágyi Partik.

További tecnikai problémák nem jelenkeztek, a versenyre tudtak összpontosítani. Csak a végén fogytak el a fékek, de az is kibírta a célig. Többen esélyesek voltak a győzelemre, de végül Tajmel Tibivel maradtak ketten. Ők nyertek csak szakaszt, Patrik 8:6-as arányban ebben is nyerni tudott.


„Nagyon élveztem a versenyt, Tajmel Tibivel nagyokat harcoltunk, volt ami neki, volt ami nekem feküdt igazán. Talán Királdot nem értem csak, hogy ott miért kaptunk ennyit” – folytatta Patrik.


Domaháza volt számukra a legjobb szakasz, villantottak egy 17. helyet a nagy abszolútban, sok Mitsubishit és egy R5-ös autót maguk mögött tudva. Szombatra kaptak egy büntetést korai rajt miatt, de Tajmelnek is volt lassító érintés miatt. Úgy fordultak vasárnapra, hogy egy másodpercen belül voltak.


„Vasárnap kezdhettünk mindent előről, Mátrakeresztesen és Cereden sikerült egy kis előnyt kiautózni. Fontos volt, hogy a csata mellett fejben is ott tudjunk lenni, ne hibázzunk, ami végül sikerült és Székesfehérvár után újra nyerni tudtunk” – zárta a beszélgetést Patrik.


Az idei két győzelemnek köszönhetően jól állnak a bajnokságban, ezért a Mecsek Rallye-n nagyon szeretnének indulni.


Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Gulf Lubricants Hungary Kft., Pápai Beton Kft., Wimmer Trans Kft., Schönherz Informatikai Stúdió Kft., Honor Trans-Sped Kft., BM KOMP kompresszortechnika, Max-Transport Bt., Bolyki - Terra Kft., Hardy Working Tools, Láng Kft., Dr. Rettig Richárd, Cseró Kft., Pro Work, Kele-Car Kft., Betonútépítő Zrt., Euroaszfalt Kft., Stravia Kft., Siva Group Zrt., Eftech Kft., Szirt-Bau Kft., Tiszta Víz Üzletház, Lead Design Kft., Confidenza Kft., Közmű-Alagút Zrt., Forvett Kft., AS-Mota Kft., Dr. Hlinka József e.v., Agria Emelő, Gyenge István Autófényező.