©2010-2019 rallyfotok.hu All Rights Reserved.

Az oldalon található fotók szabadon letölthetők, de további felhasználásuk más oldalon való megjelentetésük megbeszélés tárgyát képezik.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Bookmarks Share via e-mail Print
A RALLY KÉPESLAPJA
BESZÁMOLÓK
RALLYE KÉPEK
SAJTÓANYAGOK
KEZDŐLAP RALLY FOTÓK 2019 BEST FOTÓK 2015 SAJTÓANYAGOK VERSENYNAPTÁRAK LETÖLTÉSEK LINKEK KACSOLAT

Rallye eufória


A 2WD Kupa harmadik helyén fejezte be élete első Rallye1-es versenyét a Speed Technika Hondás párosa, a Határ Attila - Deák Henrietta duó.

A páros a csütörtöki napot egy rövidke teszttel kezdte, ahol Attila megismerkedhetett az új irodájával, majd az övállítás után egy keveset tudott is autózni a Hondával. A szombati Királdi első szakaszt várta nagyon, hiszen az a pálya a többihez képest lassabb, itt szerette volna igazán megismerni az autót, ám ez a szakasz rádiózási problémák miatt törölve lett.

„Nagyon nem örültem, hogy elmaradt az első lassabb Királdi szakasz, hiszen itt szerettem volna megismerni az autó viselkedését, nem pedig a következő két nagyon gyors pályán. Sajnos ezeken a szakaszokon az időkből látszott is, hogy nem mentem túl gyorsan” – kezdte a beszélgetést Határ Attila, majd hozzátette. „A második körre sokat javultak az idők, ám a lassító érintésből fakadó idő büntetés és a defektünk miatt, csak a 2WD Kupa negyedik helyén fordultam vasárnapra.”

Attila első Rallye1-es versenyén a nagy izgalomban még a szombati ebédet is elfelejtette, emiatt a Királdi szakaszon leesett a cukra és csak az adrenalin spanolta fel. Elmondása szerint ez egy jó tanuló pénz volt.

Vasárnap fordult a kocka és a Salgótarján környéki pályák, már hazai pályának számítottak. Attila rossz állapotban ébredt, úgy érezte, mintha este össze verték volna. Ennek ellenére a Kazári szakaszon győzelemmel indított és egész nap csatázott Csomós Mixiékkel.

„A kihordások miatt nem volt olyan a pálya, mint a hétköznapokon, de ennek ellenére a hazai pálya magabiztosságot adott. Hibjánt sikerült megelőzni és látótávon belülre került Tábori Ákos is, de végül Őt nem sikerült megfogni, így a 2WD Kupa harmadik helyét szereztük meg. Boldog vagyok, hiszen végigcsináltunk egy Rallye1-es versenyt, de jobban örültem volna a második helynek” – tette hozzá Attila.

Mivel szeptemberben nem rendeznek versenyt, ezért a csapat egy hosszabb tesztet tervezett be, ahol Attilának lesz lehetősége, hogy még jobban megismerje az autót.

„Szeretnék menni a Mecsek Rallye-n, tárgyalásban vagyunk a csapattal, hogy ez létre jöhessen. Szeretném megköszönni Szilágyi Tamás és a csapata áldozatos munkáját, hiszen szombaton nagyon gyorsan kicserélték a hibás fék alkatrészeket és nagyon tetszett, amit tőlük kaptam, továbbá Apunak a segítségét, hiszen nélküle nem jött volna össze, hogy ott legyünk Ózdon és végül a navigátoromnak Deák Henrietta a hibátlan és pontos navigálásért. Számomra óriási élmény volt a hétvége, hiszen Magyarország krémje a Rallye1, olyan emberek versenyeznek itt, akiket gyerekkoromban ámulva néztem, és akikre az óta is felnézek. Jó volt, hogy nagyon közvetlen volt velem mindenki, igazi Rallye eufória érzés” – zárta a beszélgetést Attila.


Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Well Done St. Moritz Termelő Kft., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., Chevigen Kft., Proxima Elektro Kft., Nk-Gép Kft., Silicon Computers Kft., GPsped Kft., Choko Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Kereken-Oil Kft., SDS18, Gulf Lubricants Hungary Kft., Prior Kft., White PSL Trans Kft., Alox Kft., KBT Dekor Hungary Kft., PSL Hungary Kft., Röplap Bt., Twolex Kft., Pannon Led Kft., Bervent Hő - és Légtechnikai Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Telor Elektromontage Kft., Papp Gumi, Teherati 2006 Kft., RodeoMAX Internet Szolgáltató, Sólyom Truck Kft., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., Gamma-Modul Kft.